FavorietenOnze belofte

RedSeatIbiza_Digital+and+Print+Use+Worldwide+_+heycar+Photo+Shoot+August+19+_+Licensed+in+Perpetuity.jpg

heycar FAQ's

De meest gestelde vragen, alles op één plaats.

Algemene vragen

heycar is een online showroom waar je de auto kan kopen waar je echt van droomt. We tonen alleen de beste auto's van geselecteerde dealers in heel Nederland. Al onze auto's zijn jonger dan 8 jaar en hebben minder dan 150.000 kilometer op de teller. Je kunt dus zeker zijn dat je in veilige handen bent. Ze worden ook geleverd met een minimale garantie van 180 dagen zodat je helemaal gerust kan zijn. We hebben de steun van enkele van de sterkste spelers in de autosector, waaronder VW, Daimler en Renault.

Wat drijft ons? Ontdek het hier. 

Wij verkopen de auto's niet zelf. We bieden de beste auto's aan op onze website, die door geselecteerde dealers beschikbaar worden gesteld. Zodra je de perfecte auto hebt gevonden, kan je die online bestellen bij heycar.

Ja, je kan je huidige auto inruilen. Wanneer je één van onze auto's koopt, kan je kiezen voor inruilen. We zullen je een vragenlijst sturen om de belangrijkste details te noteren en foto's van jouw auto te uploaden. We doen je vervolgens een prijsvoorstel. Als je het aanbod aanvaardt, zullen we de uiteindelijke prijs verrekenen. Als je liever zelf je auto verkoopt, is dat natuurlijk ook altijd mogelijk.

Ja, zolang je eerlijk bent over de details en de staat van jouw auto is de prijs gegarandeerd. We controleren dit bij de oplevering van je nieuwe auto.

Nee, we accepteren geen particuliere autoverkoop op heycar. We verkopen alleen auto's van geselecteerde dealers om topkwaliteit te garanderen.

We zijn een online platform en hebben een 14 dagen retourrecht. Onze auto's zijn gecheckt door onze dealers. Daarmee garanderen we de onderhoudsgeschiedenis en bieden we op alle auto's gratis garantie van minimaal 6 maanden. Verder geniet je van een 14-dagen retourrecht voor het geval de auto niet aan je verwachtingen voldoet. Je kan hem dan terugbrengen en we geven je geld terug.

Ja, je hebt een 14 dagen retourrecht. Als de auto echt niet aan je verwachtingen voldoet, kan je hem terugbrengen en zullen we je geld teruggeven. Er zijn een aantal voorwaarden aan verbonden. Je mag er maar maximaal 300 km mee gereden hebben en uiteraard dien je hem in dezelfde staat terug te brengen als waarin je hem hebt meegekregen. Een vraag over het terugbrengen van je nieuwe auto: hey@heycar.nl

Elke auto wordt geleverd met een garantieperiode van minimaale 18 dagen. Onze dealers bieden jou de garantie dat de auto doet wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. In geval van een defect of storing stuur je een bericht naar garantie@heycar.nl

Onze dealers leveren niet internationaal. 

Stuur ons een e-mail via hey@heycar.nl, of bel ons op 085 208 84 67. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u.

Absoluut. De privacy van gegevens is erg belangrijk voor ons. Wij vragen je dus alleen om de gegevens die ons helpen om jou de beste ervaring te bieden en we delen ze niet tenzij je er ons om vraagt. We voldoen volledig aan de AVG-wetgeving. Heb je een vraag of verzoek in verband met privacy? Geen probleem. Stuur ons een e-mail naar privacy@heycar.nl.

Dat is geweldig nieuws. We zijn altijd op zoek naar toptalent om mee samen te werken. Kijk op onze pagina met vacatures voor meer informatie.

Niets. heycar is volkomen gratis voor iedereen die een nieuwe auto zoekt.

Vragen met betrekking tot auto's

Vind je niet terug of de auto een trekhaak heeft of Bluetooth-ondersteuning? Geen probleem. Stel gerust elke vraag die je hebt over de auto die jouw interesse heeft. Vraag het ons gewoon via het contactformulier op onze website of stuur ons een e-mail naar hey@heycar.nl.

Elke auto die we verkopen wordt geleverd met 180 dagen garantie zodat je zorgeloos kan wegrijden.

We hanteren een zeer hoge norm wanneer het gaat over de kwaliteit van de auto's die we verkopen. Jou een auto van topkwaliteit bieden is belangrijk voor ons. Elke auto ondergaat een keuring. We controleren ook de onderhoudsgeschiedenis om zeker te zijn dat de auto goed onderhouden is in overeenstemming met de norm van de fabrikant.

Als de auto niet meer beschikbaar is, betekent dat waarschijnlijk dat hij verkocht is. Maar maak je geen zorgen, heycar heeft een grote selectie waaruit je kunt kiezen en onze klantenservice staat klaar om je te helpen de auto van je dromen te vinden. Stuur ons een e-mail naar hey@heycar.nl of bel ons op 085 208 84 67 als je hulp nodig hebt. Onze klantenservice staat voor je klaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u.

Wat vervelend dat je een probleem hebt. Als je hulp nodig hebt, staat onze klantenservice klaar om je te helpen. Stuur ons een e-mail naar hey@heycar.nl.

We zijn nog maar net gestart en bieden je een premium selectie van VW, Audi, Seat en Skoda. We gaan binnenkort onze selectie uitbreiden en een breder scala aan automerken aanbieden. Als je weet welk merk je wilt, kan je makkelijk filteren via 'Merk'.

Ja, absoluut. En bovendien is het nu het perfecte moment om over te schakelen, als je dat nog niet hebt gedaan. Als je interesse hebt in elektrische of hybridewagens, kan je een mooie selectie ontdekken op de website.

Met een controle van de voertuiggeschiedenis verifiëren wij dat je auto niet als gestolen, geëxporteerd, gesloopt of afgeschreven is verklaard voor verzekeringsdoeleinden. Er is dus veel minder risico op een onwelkome verrassing. Al onze auto's kregen hun service- en onderhoudsbeurt zoals bepaald/aanbevolen door hun fabrikant.

Vragen met betrekking tot financiering

Ja, je kan een auto financieren via onze partner Dutch Finance. Wanneer jij je nieuwe auto hebt gevonden, kan je selecteren hoe je ervoor wilt betalen, contant of met financiering. Hier starten we de aanvraag voor het financieringsproces. We brengen je in contact met onze partner Dutch Finance om afspraken te maken.

We kunnen je geen advies geven over individuele financieringscontracten, maar meestal zijn dit je opties: 

1. De auto particulier verkopen 
2. Je auto inruilen en de waarde verrekenen met de nieuwe auto. 

Neem contact op met je financieringsmaatschappij van je huidige auto om uit te zoeken wat je opties zijn.

We kunnen je helaas geen advies geven bij een slechte kredietwaardigheid omdat het resultaat afhangt van jouw persoonlijke situatie. Als jij de perfecte auto hebt gevonden, start de financieringsprocedure en Dutch Finance zal je persoonlijke situatie beoordelen.

Je betaalt de dealer die de auto aanbiedt. We verzorgen alle communicatie en zorgen ervoor dat je nieuwe auto klaarstaat op de afgesproken datum en tijd.

Om het proces gemakkelijk en transparant te maken, zijn alle prijzen vast, inclusief 180 dagen garantie en gratis 14-dagen retourrecht. Dit bespaart je dus ongemakkelijke onderhandelingen met de dealer. We hebben gedurende het jaar allerlei acties waarbij je korting kunt krijgen op de auto. 

Vragen met betrekking tot dealers

Op dit moment werken we alleen samen met een aantal geselecteerde merkdealers die de beste auto's online beschikbaar stellen. Als je meer details wilt, kan je ons dat vragen via het contactformulier of stuur ons een e-mail naar hey@heycar.nl.

We werken samen met enkele van de meest gerenommeerde dealergroepen in het land. We nemen alleen auto's op in de lijst die beantwoorden aan onze hoge kwaliteit en klantenservicenormen zodat je zeker bent dat je in goede handen bent.

Dat is waar het bij heycar om draait: we kiezen de bestedealers die we kunnen vinden en bieden alleen hun auto's van hoogste kwaliteit aan. Voordat we in zee gaan met nieuwe dealers onderwerpen we ze aan een grondig screeningsproces om auto's en service van topkwaliteit te garanderen.

We nemen graag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Neem contact op met ons via dealer@heycar.nl.

Je kan contact opnemen met de accountmanager van je groep of anders een e-mail sturen naar dealer@heycar.nl.