FavorietenOnze belofte

Unieke service na de aankoop of inruil van je auto  

Unieke service na de aankoop of inruil van je auto


heycar doet er alles aan om het kopen van een auto leuker, sneller en betrouwbaarder te maken. Dit doen we door een gebruiksvriendelijke website, het aanbieden van betrouwbare en goedgekeurde auto’s en een toegewijde klantenservice. In deze blog vertellen we meer over onze unieke service na de aankoop of inruil van je auto. 

Je hebt je auto besteld, wat nu?

Zodra je zeker weet welke auto je wilt, bestel je deze eenvoudig via onze website. Nadat je besteld hebt, krijg je direct een bevestiging van je bestelling in je mailbox. Daarna neemt onze Customer Success Agent persoonlijk contact met je op. Onze agent helpt je met: 

  • Het inruilen van jouw huidige auto
  • Het uitzoeken en reserveren van je nieuwe auto 
  • De levering van de auto 

Je huidige auto inruilen voor een nieuwe auto  

Als je in het bestelformulier voor je nieuwe auto de optie ‘inruil’ aanvinkt, dan krijg je naast de bevestigingsmail ook een inruil formulier toegestuurd. Deze vul je zo eerlijk mogelijk in. Lukt het niet? Vraag dan even de hulp van ons Customer Success Team. Het ingevulde formulier sturen we door naar de dealer en zij komen vervolgens zo snel mogelijk terug met een goed aanbod. Het is aan jou of je dit bod accepteert of weigert.  

Ook belangrijk: als je ervoor kiest om je oude auto in te ruilen, dan wordt je auto niet thuis afgeleverd. Je dient je oude auto bij de dealer in te ruilen voor je nieuwe auto. Dit is nodig, zodat de dealer je oude auto kan controleren voor de volgende koper. 

Uitzoeken en reserveren van je auto  

Of je nu precies weet welke auto je wilt, of juist wat hulp nodig hebt bij het vinden van je nieuwe auto; samen navigeren we naar de auto die aan al je wensen voldoet. Van een stationwagen tot een automaat en van een hybride auto tot een cabriolet. Ons toegewijde Customer Success Team helpt je met het uitzoeken en reserveren van je nieuwe droomauto.  

Levering van de auto  

Zodra je de nieuwe auto besteld hebt, maken we alles klaar voor de levering. Je ontvangt een e-mail, waarmee je een geschikte datum kunt inplannen. Om je nieuwe auto thuis te laten bezorgen. Of, in het geval van een inruil, de auto zelf in te ruilen bij de dealer op locatie. Het duurt ongeveer 5 dagen om je auto rijklaar te maken.  

14 dagen retourrecht 

Zodra je de nieuwe auto in bezit hebt, dan heb je nog 14 dagen retourrecht. Dit is een geruststellende gedachte, zeker omdat een nieuwe auto vaak een flinke uitgave is. Het geeft je de tijd om de auto goed te testen, of er zelfs een bevriende monteur naar te laten kijken. Als je voor inruil gekozen hebt, blijft je oude auto ook 14 dagen bij de dealer staan zodat je altijd de volledige koop kan terug draaien.  

Er zitten natuurlijk ook voorwaarden aan dit retourrecht. Je mag maximaal 500 kilometer met de auto rijden. Dit meer dan genoeg om te weten of jij en de auto bij elkaar passen. Als er schade gereden wordt zal het meeste vergoed worden door je eigen verzekering. Alles wat daar niet onder valt zal van het bedrag afgetrokken worden dat je terug krijgt.  

180 dagen garantie  

Al onze auto’s worden van bandenprofiel tot distributieriem gecontroleerd. Daarnaast wordt ook de geschiedenis van de auto nauwkeurig onderzocht. Zo weten we zeker dat de auto niet is gestolen, geëxporteerd, gesloopt of als afgeschreven staat geregistreerd. We bieden je dan ook met alle zekerheid 180 dagen garantie.  

Mocht er toch iets met de auto zijn, laat het gerust weten. Ons Customer Success Team staat voor je klaar. Eventuele problemen proberen we zo snel mogelijk op te lossen. We willen vooral dat je geniet van je nieuwe auto. Nu, en in de toekomst.  

Heb je nog vragen? 

Ons Customer Success Team staat altijd klaar voor je vragen via de e-mail hey@heycar.nl of telefoon op 085 208 84 67. 

Terug naar boven